Modificación da regulación do tratamento da morosidade e recadación de débedas colexiais

20 Nov 2019

Tal e como se anuncia na Circular 22 2019, a Xunta de Goberno do COAG, na súa sesión 15/2019, de 7 de novembro, aprobou realizar unha serie de modificacións na normativa colexial que regula o tratamento da morosidade e a recadación de débedas colexiais.

Acceso á circular.

Modificación de la regulación del tratamiento de la morosidad y recaudación de deudas colegiales.

Tal y como se anuncia en la Circular 22 2019, la Junta de Gobierno del COAG, en su sesión 15/2019, de 7 de noviembre, aprobó realizar una serie de modificaciones en la normativa colegial que regula el tratamiento de la morosidad y la recaudación de deudas colegiales.

Acceso a la circular.