Presentación Proyecto Arquitectura Verde. A Coruña

Sala de Arquitectura da Delegación do COAG
c/ Federico Tapia, 62 bajo. A Coruña

Obxectivo
O obxectivo do proxecto é facer da arquitectura unha actividade profesional ambientalmente responsable, que poida contribuír a un modelo de desenvolvemento económico sostible. Se trata de apoiar o emprendimiento verde para a creación e consolidación de novas actividades empresariais ou novas liñas de negocio relacionadas coa arquitectura e que teñan un carácter sostible e contribúan ás protección do medioambiente.

Destinatarios
Os destinatarios finais das accións son os profesionais da arquitectura, integrando tanto aos arquitectos superiores coma aparelladores, arquitectos técnicos ou colectivos profesionais relacionados co sector da construción ou con novos sectores da arquitectura sostible.

19.00 a 19.30 horas – Presentación proxecto arquitectura verde
19.30 a 20.30 horas – Financiación de proxectos empresariais. ¿como podo financiar o meu proxecto?

Relatores
Adolfo Neira. Socio Consultor. Eosa
Javier Germade Carleus. Experto en Emprego e Emprendemento

Inscrición
A inscripción é gratuita e de acceso libre pero o aforo é limitado polo que as prazas outorgaranse de forma automática por rigorosa orde de inscrición. INSCRIBIRSE

Máis información premendo aquí

……….

miércoles 14 de mayo de 2014
19.00 – 20.30 horas
Sala de Arquitectura de la Delegación del COAG
c/ Federico Tapia, 62 bajo. A Coruña

Objetivo
El objetivo del proyecto es hacer de la arquitectura una actividad profesional medioambientalmente responsable, que pueda contribuir a un modelo de desarrollo económico sostenible. Se trata de apoyar el emprendimiento verde para la creación y consolidación de nuevas actividades empresariales o nuevas líneas de negocio relacionadas con la arquitectura y que tengan un carácter sostenible y contribuyan a las protección del medioambiente.

Destinatarios
Los destinatarios finales de las acciones son los profesionales de la arquitectura, integrando tanto a los arquitectos superiores como a aparejadores, arquitectos técnicos o colectivos profesionales relacionados con el sector de la construcción o con nuevos sectores de la arquitectura sostenible.

19.00 a 19.30 horas – Presentación proyecto arquitectura verde
19.30 a 20.30 horas – Financiación de proyectos empresariales. ¿cómo puedo financiar mi proyecto?

Ponentes
Adolfo Neira. Socio Consultor. Eosa
Javier Germade Carleus. Experto en Empleo y Emprendimiento

Inscripción