FERROL. Mesa redonda. Odón Elorza

16 Abr 2015

Situacións opostas: Ferrol/San Sebastián

Mañá venres 17 de abril ás 17.00 horas, a Delegación de Ferrol do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia organiza unha mesa redonda na que se tratarán as distintas políticas de actuación en dúas cidades con situacións opostas: Ferrol, unha cidade en recesión co prezo de vivenda por metro cadrado máis barato de Galicia, fronte a San Sebastián, unha cidade co tercer precio máis elevado a nivel nacional e nunha situación económica e cultural en constante evolución.

A mesa redonda contará coa participación do Sr. Odón Elorza (antigo alcalde de San Sebastián), D. Miguel Reimúndez (arquitecto), D. Manuel Amable Romero (arquitecto) e Dna. María Fernández Lemos (arquitecto). Moderará o debate o Presidente da Delegación de Ferrol do Colexio de Arquitectos, D. Ramon Montero Cereijo.

O lugar de celebración será a sala de exposicións da Delegación de Ferrol do COAG (C/ Real 14)

*ODÓN ELORZA: Licenciado en Dereito e actualmente deputado pola provincia de Guipúzcoa, foi alcalde de San Sebastián entre 1991 e 2011. Nos seus anos ó frente da alcaldía impulsou unha modernización xeral da cidade, apostando de xeito firme polo «Palacio de Congresos e Auditorio Kursaal» e pola peatonalización de diversas rúas e prazas da «Área Romántica» da cidade, así como pola implantación de Casas de Cultura en cada barrio, a modernización do transporte público e o respaldo e financiamento dos festivais de Jazz, Cine e Quincena Musical. O seu impulso modernizador foi esencial para o desenvolvemento e progreso de San Sebastián.

……….

Situaciones opuestas: Ferrol/San Sebastián

Mañana viernes 17 de abril a las 17.00 horas, la Delegación de Ferrol del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia organiza una mesa redonda en la que se tratarán las distintas políticas de actuación en dos ciudades con situaciones opuestas: Ferrol, una ciudad en recesión con el precio de vivienda por metro cuadrado más barato de Galicia, frente a San Sebastián, una ciudad con el tercer precio más elevado a nivel nacional y en una situación económica y cultural en constante evolución.

La mesa redonda contará con la participación del Sr. Odón Elorza (antiguo alcalde de San Sebastián), D. Miguel Reimúndez (arquitecto), D. Manuel Amable Romero (arquitecto) y Dña. María Fernández Lemos (arquitecto). Moderará el debate el Presidente de la Delegación de Ferrol del Colegio de Arquitectos, D. Ramon Montero Cereijo.

El lugar de celebración será la sala de exposiciones de la Delegación de Ferrol del COAG (C/ Real 14)

*ODÓN ELORZA: Licenciado en Derecho y actualmente diputado por la provincia de Guipúzcoa, fue alcalde de San Sebastián entre 1991 y 2011. En sus años al frente de la alcaldía impulsó una modernización general de la ciudad, apostando de manera firme por el «Palacio de Congresos y Auditorio Kursaal» y por la peatonalización de diversas calles y plazas del «Área Romántica» de la ciudad, así como por la implantación de Casas de Cultura en cada barrio, la modernización del transporte público y el respaldo y financiación de los festivales de Jazz, Cine y Quincena Musical. Su impulso modernizador fue esencial para el desarrollo y progreso de San Sebastián.

……….

img 01 – ría de Ferrol, 2014, web Concello de Ferrol