Axenda
Boletín de Información 35 - 2022

Colexio| Concursos | Emprego | Eventos


Colexio

Conferencia: RECUPERAR EL ESPACIO PÚBLICO. Rediseñar el viario para recuperar el espacio público y una movilidad amable

Publicación: 14 de septiembre  
Parece que se cumple que “dos ciudades han nacido de dos amores”. Casco Histórico y Ensanche, empeñados en mostrar que son capaces de mantener esta dicotomía a lo largo de las últimas décadas.
El espacio público debe ser recuperado para ponerlo al servicio de los principales usuarios de la calle, que no son otros que las personas que caminan. De las personas que disfrutan de ese espacio público que puede ser la antesala de sus viviendas y no el elemento hostil que en muchas zonas de las ciudades encontramos al abandonar nuestra morada.
Enlace a la noticia
 

Concurso de proxectos para a construción dun centro termal, e a posta en valor e aproveitamento das augas minero-mediciais-termais no Concello de Bande (Ourense)

Publicación: 9 de septiembre  
O Concello de Bande convoca un concurso de proxectos, a nivel de anteproxecto, coa finalidade de acadar a mellor propostas arquitectónica para a construción dun centro termal de nova planta e a posta en valor e aproveitamento da zona das augas mineromedicinais e termais nese concello no lugar dos Baños, inmediato ao embalse das Conchas.
Enlace á noticia
 

Conferencia “Obras galegas premiadas na XV Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo”

Publicación: 9 de setembro  
No contexto da exposición “Obras Galegas Premiadas na XV Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo”, que se pode visitar na sala de exposicións da Delegación de Vigo, o vindeiro xoves día 15, ás 19,00 horas, celebrarase unha conferencia a cargo de dous dos estudios de arquitectura cuxas obras resultaron premiadas na bienal:

Iago Fernández Penedo e Óscar Fuertes (Fuertespenedo Arquitectos_rehabilitación dunha vivenda unifamiliar en Miraflores-Muros)
Alfonso Salgado Suárez e Francisco Liñares Túñez (Salgado e Liñares_Complexo Turístico Albeida en Outes).
Enlace á noticia
 

El quinto Barómetro de Arquitectura y Edificación pregunta a los arquitectos sobre los efectos de la crisis de la guerra en Ucrania en el sector

Publicación: 9 de septiembre  
El sondeo, que mide la percepción de los profesionales, constituye un instrumento clave para medir las tendencias en la actividad. La encuesta está habilitada en la web del CSCAE y permanecerá abierta hasta el viernes, 30 de septiembre.
Enlace a la noticia
 

Convocatoria de candidaturas recoñecemento “Arquitectura para un mundo mellor 2022”

Publicación: 31 de agosto Ata o 15 de setembro
Sendo conscientes do valor aportado por outros membros da nosa Sociedade na defensa dos valores que queremos representar para construír dende arquitectura e o urbanismo un mundo mellor, dende a Xunta Directiva da Delegación de Santiago quérese facer un recoñecemento explícito a aqueles que nos acompañan no proceso de xeito excepcional.
Enlace á noticia

Últimos días de presentación de candidaturas aos Premios Gran de Area 2022

Publicación: 23 de agosto  
Infórmase do remate do prazo, dentro da plataforma online de xestión de premios da web colexial, para a presentación das candidaturas aos premios «Gran de Area 2022», que estará dispoñible ate as 14:00 horas do 22 de setembro.
Enlace á noticia

Aviso de peche da delegación de Ferrol

Publicación: 22 de agosto  
Infórmase que, por motivos de funcionamento interno, as oficinas da Delegación de Ferrol permanecerán pechadas ate novo aviso.  Lamentamos as molestias que esta circunstancia poda causar.
Enlace á noticia
 

Convocatoria para a configuración dun listado de colexiados interesados en recibir encargos de afectados polo incendio ocorrido no mes de xullo no concello de O Barco de Valdeorras

Publicación: 3 de agosto  
Tal e como se anuncia na Circular 17 2022, anúnciase a convocatoria para a elaboración dun listado no que figuren os colexiados interesados en recibir encargos dos veciños afectados polos incendios no concello de O Barco de Valdeorras, con dispoñibilidade inmediata, para realizar os trámites de solicitudes de axuda, memorias, proxectos de reconstrucción, xustificación de subvencións…
Enlace á noticia

Concursos

Concurso para contratar servicios de apoyo en la evaluación de solicitudes de la convocatoria del programa de impulso a la rehabilitación de edificios públicos (PIREP)

Publicación: 6 de septiembre  
Desde INECO, dependiente del MITMA, se convoca la licitación para adjudicar servicios de evaluación de las solicitudes que se presenten a la convocatoria del programa de impulso a la rehabilitación de edificios públicos (PIREP). El objeto del contrato será realizar una valoración técnica de las solicitudes que se presenten al PIREP.
Enlace a la noticia

Concurso de Ideas para el Diseño del Trofeo de los Premios Terra Ibérica

Publicación: 5 de septiembre  
El Colegio de Arquitectos de León convoca un Concurso de Ideas para el trofeo que distinguirá los premios Terra Ibérica. La convocatoria está abierta a la participación de cualquier arquitecto colegiado y el plazo para la recepción de las propuestas a concurso se extenderá hasta el próximo 11 de octubre. El autor de la obra galardonada 1.000 euros.
Enlace a la noticia

Concurso de ideas dirigido a estudiantes para el diseño de un centro de rehabilitación para supervivientes de accidentes cerebrovasculares

Publicación: 2 de septiembre  
La Unión Internacional de Arquitectos (UIA) lanza el concurso internacional de ideas dirigido a estudiantes en sola fase ‘Next Generation of Stroke Rehabilitation Centers’, abierto a todos los estudiantes de arquitectura del mundo.
Enlace a la noticia

Concurso comisariado del Pabellón de España en la 18ª Exposición Internacional de Arquitectura, La Bienal de Venecia 2023

Publicación: 24 de agosto  
La Dirección General de Agenda Urbana y Arquitectura, ha licitado el Concurso de proyectos con intervención de jurado para la adjudicación del contrato de servicios de comisariado, diseño expositivo y comisariado de itinerancias del Pabellón de España en la 18ª Exposición Internacional de Arquitectura, La Bienal de Venecia 2023; tal y como recoge ya la Plataforma de Contratación del Estado, cuyo plazo de presentación de propuestas finaliza a las 12,00 h. del 26 de septiembre.
Enlace a la noticia

Emprego

Ofertas de emprego

Emprego  

Eventos

27ª Reunión GuBIM Galicia: BIM en el Nuevo Edificio de Viajeros de Santiago de Compostela

Publicación: 13 de septiembre  
Convocamos a todos los colegas BIM de Galicia a la 27ª Reunión del GuBIM Galicia que tendrá lugar el viernes 23 de septiembre a partir de las 16:30 h, en la Sede central del COAG (Praza da Quintana, 1, Ático de Santiago), a la que te animamos a participar y a compartir tus experiencias con los demás compañeros BIM.
Enlace a la noticia
 

VII Xornadas de Bioconstrución. Bioconstrución no medio urbano

Publicación: 12 de setembro  
Tras o parón da pandemia, voltamos coas xornadas anuais organizadas por Espiga. Asociación Galega para a Bioconstrución. Nestas xornadas tratarase como tema a Bioconstrución no Medio urbano, como ven sendo habitual mantemos a data do segundo fin de semana de setembro, inda que mudamos a localización. Este ano trasladámonos ó concello de Ortigueira, na comarca do Ortegal, provincia de A Coruña.
Enlace á noticia
 

Simposium URBAN SOLUTIONS, que se celebrará en la ciudad de Vigo durante el mes de septiembre de 2022

Publicación: 9 de septiembre  
El Evento para conocer las Ciudades del Futuro, URBAN SOLUTIONS parte de nuestra visión de crear un evento de referencia que aglutine a sectores tan importantes como son el energético, la iluminación, la movilidad, infraestructuras urbanas, instalaciones y todo aquello relacionado con las ciudades (ver TEMÁTICAS). Sectores que siempre se mantienen a la vanguardia del desarrollo y de la innovación y que necesitan puntos de encuentro para la interacción de los diferentes agentes.
Enlace a la noticia
 

Xornada Técnica Fachadas COSENTINO

Publicación: 1 de setembro Venres 23 de setembro _ Consentino Center - Porriño
Cosentino ten o pracer de convidarlle á Xornada Técnica de Fachada Ventilada que terá lugar no Cosentino Center Porriño o día 23 de setembro ás 09:30h.
Enlace á noticia

14ª Conferencia Española Passivhaus en Santiago de Compostela

Publicación: 30 de agosto Do 21 ao 24 de setembro. 09:00 a 20:00 horas
O mercores 21 de setembro comenza a conferencia Española Passivhaus máis importante a nivel nacional que reúne os maiores expertos en edificios de consumo casi nulo baixo o estándar.
Enlace a la noticia

 
Boletíns anteriores na web
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube

Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia
Praza da Quintana 1. 2º, Casa da Conga
15704 Santiago de Compostela
Correo-e: secretaria@colexiodearquitectos.org
Tel.: 981 552 400