A finalidade deste encontro é ofrecer unha oportunidade a que os/as colexiados/as e as colexiadas interesados/as podan trasladarlle as súas preocupacions, en especial con respecto a asuntos como: á demora nos prazos para facer consultas no servicio de arquitectura e para obter licencias dos seus proxectos.
A intención de ter esta reunión é a búsqueda conxunta de solucións ós problemas que están a manifestar moitos compañeiros e compañeiras. Dende a Xunta Directiva queremos recalcar a importancia que ten esta reunión cara ao futuro en relación a nosa profesión co Concello de Lugo.
As prazas estarán limitadas polas restriccións sanitarias vixentes.
Tamén se empraza aos/ás colexiados/as que non poidan asistir e estean interesados en trasladar as súas consultas ao Sr. Concelleiro, poderán facelas chegar por correo no enderezo indicado a continuación.
INSCRICIÓN
Aqueles colexiados que desexen asistir presencialmente, deberán inscribirse no seguinte ENLACE antes das 13 horas do 29 de setembro. Pechado este prazo, comunicaráselles se dispoñen de praza para a asistencia presencial.
ENVÍO DE CONSULTAS PARA QUE SEXAN LIDAS NA SESIÓN
En caso que non poidan asistir e estean interesados en trasladar as súas consultas ao Sr. Concelleiro, poderán facelas chegar por correo no enderezo indicado a continuación.
SUXESTIÓNS E CONSULTAS SOBRE A ORGANIZACION DO ENCONTRO
En caso de querer realizar algunha consulta ou suxestión, podedes remitilo ao seguinte enderezo: