Arquivo para julio 29th, 2021

O COAG presenta recurso de reposición en impugnación da licitación do Concello de Caldas de Reis para a adxudicación do contrato de servizos de xestión administrativa da Oficina do ARRU núcleo Santo Tomé.

Posted by / 29 julio 2021 / Categories: COAGactua, Recursos / -

Enlace ao recurso.

Convocatoria dos Premios “Gran de area 2021”

Posted by / 29 julio 2021 / Categories: Circulares, Premios / -

As Delegacións de Ourense, Pontevedra e Vigo convocan unha nova edición dos Premios “Gran de Area”, que supoñen un recoñecemento a ARQUITECTOS e PROMOTORES, ademais doutros axentes participantes no proceso edificatorio, pola súa labor, necesariamente conxunta, para obter unha obra arquitectónica de calidade.

Continuar lendo →

Inauguración exposición sobre as Obras galegas premiadas na XV Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo

Posted by / 29 julio 2021 / Categories: Publicada en Portada, Uncategorised / -

O pasado 28 de xullo tivo lugar a inauguración pola Sra. Conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda da exposición sobre as «Obras galegas premiadas en la XV Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo» no edificio administrativo de San Caetano.

Barcelona acogerá el Congreso de la UIA y será Capital Mundial de la Arquitectura en 2026

Posted by / 29 julio 2021 / Categories: CSCAE, Publicada en Portada / -

Barcelona acogerá el Congreso de la Unión Internacional de Arquitectos (UIA) y será Capital Mundial de la Arquitectura UIA-Unesco en el año 2026. La nominación de Barcelona ha estado promovida por el Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana, la Generalitat de Cataluña, el Ayuntamiento de Barcelona, el Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España (CSCAE) y el Colegio de Arquitectos de Cataluña (COAC).

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Youtube