Xornada sobre Técnicas e sistemas de rehabilitación para unha construción eficiente. InfoConstrucción e DPArquitectura

O magnífico showroom de Levantina no polígono industrial As Gándaras de Budiño no Porriño, Pontevedra, é o lugar elixido por InfoConstrucción e DPArquitectura para comezar o ciclo de xornadas de rehabilitación 2016, co que percorrerá máis de 25 localidades españolas.

As empresas Eclisse, Levantina, Trilux, Vaillant e Fundermax presentarán as súas solucións onde se poderán consultar dúbidas directamente aos relatores e ademais sortearase unha Tablet entre todos os asistentes.

Nesta xornada sobre técnicas e sistemas de rehabilitación, os arquitectos, aparelladores, construtores e demais asistentes profesionais poderán coñecer detalles de sistemas para portas correderas, a pedra natural na rehabilitación, a iluminación led ou os Sistemas de climatización máis avanzados.

Máis información e inscricións AQUÍ

Jornada sobre Técnicas y sistemas de rehabilitación para una construcción eficiente
InfoConstrucción y DPArquitectura

El magnífico showroom de Levantina en el polígono industrial As Gándaras de Budiño en O Porriño, Pontevedra, es el lugar elegido por InfoConstrucción y DPArquitectura para comenzar el ciclo de jornadas de rehabilitación 2016, con el que recorrerá más de 25 localidades españolas.

Las empresas Eclisse, Levantina, Trilux, Vaillant y Fundermax presentarán sus soluciones donde se podrán consultar dudas directamente a los ponentes y además se sorteará una Tablet entre todos los asistentes.

En esta jornada sobre técnicas y sistemas de rehabilitación, los arquitectos, aparejadores, constructores y demás asistentes profesionales podrán conocer detalles de sistemas para puertas correderas, la piedra natural en la rehabilitación, la iluminación led o los Sistemas de climatización más avanzados.

Más información e inscripciones AQUÍ