Lista aberta de colexiados dispostos a axudar no proceso de recuperación das zonas afectadas polos incendios

Posted by / 23rd octubre 2017 / Categories: Campañas COAG, COAGactua, Noticias, Uncategorised / 2 Comments

A Xunta de Goberno do COAG, recolle e asume a proposta da nosa compañeira Elisa Otero Ouro.

As dantescas novas destes días en Galiza están no corazón e na mente de todos os galegos, que estamos sobrecollidos e indignados polos tráxicos sucesos que os incendios deixaron tras de sí. O noso colexio de arquitectos ten que solidarizarse cos veciños e veciñas, e colaborar ofrecendo apoio ás familias perxudicadas, co apoio de todos os que o sostemos. O colexio ten carencia dunha canle solidaria. Debería existir un proceso colaborativo onde todos os arquitect@s galegos interesados en axudar ás nosas familias despoxadas dos seus lares, teñan unha canle de apoio e comunicación. Moitos queremos e temos mans para ofrecer. O colexio é un dos nosos medios.

Por todo elo, habilitouse unha lista aberta de colexiados dispostos a axudar no proceso de recuperación das nosas familias e a nosa terra.

Máis información sobre a lista e inscrición a través do seguinte ENLACE.

Esta colaboración realizarase a través das administracións públicas, debendo as persoas afectadas interesadas dirixirse ao seu concello para realizar as solicitudes. As administracións públicas, para solicitar a axuda, deberán utilizar o seguinte formulario:

Lista abierta de colegiados dispuestos a ayudar en el proceso de recuperación de las zonas afectadas por los incendios

La Xunta de Goberno del COAG, recoge y asume la propuesta de nuestra compañera Elisa Otero Ouro.

Las dantescas noticias de estos días en Galicia están en el corazón y en la mente de todos los gallegos, que estamos sobrecogidos e indignados por los trágicos sucesos que los incendios han dejado tras de sí. Nuestro colegio de arquitectos tiene que solidarizarse con los vecinos y vecinas, y colaborar ofreciendo apoyo a las familias perjudicadas, con el apoyo de todos los que lo sostenemos. El colegio tiene carencia de un canal solidario. Debería existir un proceso colaborativo donde todos los arquitect@s gallegos interesados en ayudar a nuestras familias despojadas de sus hogares, tengan un canal de apoyo y comunicación. Muchos queremos y tenemos manos para ofrecer. El colegio es uno de nuestros medios.

Por todo ello, se ha habilitado una lista abierta de colegiados dispuestos a ayudar en el proceso de recuperación de nuestras familias y nuestra tierra.

Más información sobre la lista e inscripción a través del siguiente ENLACE.

Esta colaboración se realizará a través de las administraciones públicas, debiendo las personas afectadas interesadas dirigirse a su ayuntamiento para realizar las solicitudes. Las administraciones públicas, para solicitar la ayuda, deberán utilizar el siguiente formulario:

• Paloma Rodríguez Otero dice:

Hola buenas noches, vivo en Orense y terminé el año pasado la carrera de Ciencias Medioambientales. Si necesitáis ayuda para cualquier zona de Orense no dudéis en contactarme. Un saludo.
    Paloma