Cluster da Madeira. VIII xornadas de arquitectura de Deseño

Posted by / 2 septiembre 2015 / Categories: Uncategorised / 0 Comments

O Cluster da Madeira de Galicia (CMA) celebrará o próximo 9 de setembro, a oitava edición das Xornadas de Arquitectura e Deseño, realizadas en colaboración coa Consellería de Economía e Industria, a través do Igape. A cita, que terá lugar no edificio Cersia de Santiago de Compostela, ten como principal obxectivo servir de punto de encontro para a reflexión, o intercambio e a xeración de novas ideas entre deseñadores, arquitectos e empresas do sector da madeira. O CMA está a facer un especial esforzo traballando na innovación no deseño, como valor diferenciador das súas empresas asociadas.

Máis información

Formulario de inscrición

Cluster de la Madera. VIII Jornadas de Arquitectura y Diseño
El Cluster da Madeira de Galicia (CMA) celebrará el próximo 9 de septiembre, la octava edición de las Jornadas de Arquitectura y Diseño, realizadas en colaboración con la Consellería de Economía e Industria, a través del Igape. La cita, que tendrá lugar en el edificio Cersia de Santiago de Compostela, tiene como principal objetivo servir de punto de encuentro para la reflexión, el intercambio y la generación de nuevas ideas entre diseñadores, arquitectos y empresas del sector de la madera. El CMA está haciendo un especial esfuerzo trabajando en la innovación en el diseño, como valor diferenciador de sus empresas asociadas.

Máis información

Formulario de inscrición