Atinne. Curso de Infografía 3D con RHYNOCEROS + VRAY

18 Dec 2015

Curso orientado a estudantes de arquitectura, arquitectos, deseñadores, enxeñeiros e público en xeral interesados no modelado dixital do campo da arquitectura e o deseño.
Rhinoceros 3D é unha ferramenta de software para modelado en tres dimensións baseado en NURBS comunmente usado para o deseño industrial, a arquitectura, o deseño naval, o deseño de xoias, o deseño automotriz, enxeñaría, así como na industria do deseño gráfico e multimedia.
V-Ray é un potente software de renderizado de moi alta calidade e imaxes fotorrealistas para crear escenas finais (interiores e exteriores) chegando a calidades altamente profesionais.

Datos do evento:
Docente: Hugo Barcia
Duración: 32 horas.
Datas:
25, 26, 27 e 28 de xaneiro de 2016 (Rhino)
1, 2, 3 e 4 de febreiro de 2016 (VRay)
Horario: Luns, martes, mércores e xoves de 16:00 a 20:00 horas.
Onde: Atinne (C/ Anxo Rebollo 56-58 baixo – 15002 – A Coruña).
Prezo:
320 € Prezo ordinario
285 € Colexiados COAG
240 € Colexiados COAG subcritos ao servizo de formación

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

Curso de infografia 3d con rhinoceros + vray

Curso orientado a estudiantes de arquitectura, arquitectos, diseñadores, ingenieros y público en general interesados en el modelado digital del campo de la arquitectura y el diseño.

Rhinoceros 3D es una herramienta de software para modelado en tres dimensiones basado en NURBS comúnmente usado para el diseño industrial, la arquitectura, el diseño naval, el diseño de joyas, el diseño automotriz, ingeniería, así como en la industria del diseño gráfico y multimedia.

V-Ray es un potente software de renderizado de muy alta calidad e imágenes fotorrealistas para crear escenas finales (interiores y exteriores) llegando a calidades altamente profesionales.

Datos del evento:
Docente: Hugo Barcia
Duración: 32 horas.
Fechas:
25, 26, 27 y 28 de enero de 2016 (Rhino)

1, 2, 3 y 4 de febrero de 2016 (VRay)
Horario: Lunes, martes, miércoles y jueves de 16:00 a 20:00 horas.

Dónde: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Precio:
320 € Precio ordinario