Xornadas Emprega Verde. Novas oportunidades de negocio para a profesión da arquitectura

Posted by / 22nd Mayo 2014 / Categories: coag, Cursos, Formación / Tags: , , , / 2 Comments

Os próximos días 29, 30 e 31 de Maio terán lugar na Delegación da Coruña do Colexio de Arquitectos unhas Xornadas Formativas sobre novas oportunidades de negocio verde para a profesión da arquitectura. O obxecto desta acción formativa é dar a coñecer as novas oportunidades que ofrecen diversos servizos e produtos relacionados con nichos de actividade verde para os profesionais da arquitectura.

Máis información e inscricións

Datos da xornada. Datas, programa e ponentes:

Xoves 29 de maio

De 10:00 a 11:00

Normativa sobre eficiencia enerxética na edificación

De 11:00 a 12:30

Fundamentos do deseño eficiente de edificios

De 12:30 a 14:00

Tecnoloxías eficientes de xeración térmica  e eléctrica (parte I)

De 16.00 – 20.00

Planificación e xestión da Rehabilitación de Grandes Conxuntos urbáns

Gerardo Ruiz Palomeque

Venres 30 de maio

De 10:00 a 11:00

Tecnoloxías eficientes de xeración térmica e eléctrica (parte II)

De 11:00 a 14:00

Eficiencia enerxética no consumo eléctrico: iluminación e consumos xerais

César Barreira

De 16.00 a 20.00

A posta en valor da arquitectura bioclimática a través das novas ferramientas de traballo

Carmen Sánchez Guevara

Sábado 31 de maio

De 10:00 a 12:00

Programas informáticos de simulación enerxética

De 12:00 a 14:00

Sistemas de certificación internacional en edificación eficiente e sostible (BREEAM, LEED, VERDE, MINERGIE y PASSIVHAUS)”

……….

JORNADAS EMPLEA VERDE. NUEVAS OPORTUNIDADES DE NEGOCIO VERDE PARA LA PROFESIÓN DE LA ARQUITECTURA

Los próximos días 29, 30 y 31 de Mayo tendrán lugar en la Delegación de A Coruña del Colegio de Arquitectos unas Jornadas Formativas sobre nuevas oportunidades de negocio verde para la profesión de la arquitectura.

El objeto de esta acción formativa es dar a conocer las nuevas oportunidades que ofrecen diversos servicios y productos relacionados con nichos de actividad verde para los profesionales de la arquitectura.

Más información e inscripciones

Datos de la jornada. Fechas, programa y ponentes:

Jueves 29 de mayo

De 10:00 a 11:00

Normativa sobre eficiencia energética en la edificación

De 11:00 a 12:30

Fundamentos del diseño eficiente de edificios

De 12:30 a 14:00

Tecnologías eficientes de generación térmica y eléctrica (parte I)

De 16.00 – 20.00

Planificación y gestión de la Rehabilitación de Grandes Conjuntos urbanos

Gerardo Ruiz Palomeque

Viernes 30 de mayo

De 10:00 a 11:00

Tecnologías eficientes de generación térmica y eléctrica (parte II)

De 11:00 a 14:00

Eficiencia energética en el consumo eléctrico: iluminación y consumos generales

César Barreira

De 16.00 a 20.00

La puesta en valor de la arquitectura bioclimática a través de las nuevas herramientas de trabajo

Carmen Sánchez Guevara

Sábado 31 de mayo

De 10:00 a 12:00

Programas informáticos de simulación energética

De 12:00 a 14:00

Sistemas de certificación internacional en edificación eficiente y sostenible (BREEAM, LEED, VERDE, MINERGIE y PASSIVHAUS)”

Gerardo Rodríguez

• Ramón M. Cabarcos dice:

Hola. Deseo saber como acceder a la documentación y acreditación de asistencia de las jornadas de arquitecturaverde.org de la pasada semana celebradas en la delegación de A Coruña. El dispositivo USB entregado está vacio y en la web de arquitectura verde ya no aparecen referencias a estas jornadas.

• web_coag dice:

Buenos días Ramón. Hemos remitido tu consulta al área de formación del Colegio para que puedan resolver tus dudas.
      En el futuro, para cualquier consulta o aclaración relativa a cursos y formación puedes escribir a la dirección de correo: formacion@colexiodearquitectos.org.
      Gracias por tu comentario. Un saludo.