Xornada técnica “Reparación de estrutura e rehabilitación lixeira”. Grupo Puma

Grupo Puma é unha empresa que se dedica á fabricación de produtos e solucións técnicas para a construción. Entre todas as solucións que ofrecen, contan con solucións especificamente dirixidas á reparación e rehabilitación de edificios.
O obxectivo da xornada é dar a coñecer aos técnicos asistentes algunhas das solucións dirixidas á reparación e rehabilitación de edificios, que poden resultar de interese e de aplicación aos seus proxectos.

Programa da xornada:
Solucións construtivas para a reparación e protección do formigón: (Rehabilitación Estrutural)
– Causas habituais de degradación do formigón.
– Reparación do Formigón. Métodos.
– Norma UNE EN 1504. Principios básicos e requirimentos.
– Exemplo de obra: Lonxa de Llanes. (Rehabilitación en ambiente mariño)

A rehabilitación lixeira: formigóns de arxila expandida:
– Introdución sobre a arxila expandida.
– A rehabilitación lixeira.
– Por que premezclados? e Gama de premezclados Termolite.
– Formigón lixeiro estrutural – Formigón lixeiro e illante -Soleira lixeira.
– Sistema construtivos MorcemLite + Sistema Morcem Cover para rehabilitación.

Ponentes:
– Antonia Seguín Prats, Licenciada en C. Químicas. Responsable de Rehabilitación e Impermeabilización de Grupo Puma. Responsable do desenvolvemento técnico das solucións en Reparación, Reforzo e Protección en Grupo Puma.
– Ignacio Cebrián Sanfeliu, Licenciando en C. Químicas. Responsable Técnico da Liña Rehabilitación Lixeira de Grupo Puma.

Datas e lugares de celebración:
– Vigo, martes 16 de xuño, ás 19:00 h.
Sala de usos múltiples da Delegación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia en Vigo. Doutor Cadaval, nº 5
– Santiago, mércores 17 de xuño, ás 19:00 h.
Delegación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia en Santiago. Praza de la Quintana, nº 1, 2º
– A Coruña, xoves 18 de xuño, ás 19:00 h.
Sala de Arquitectura da Delegación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia en A Coruña. Federico Tapia, 62

Información e inscricións
Para inscribirse nas xornadas, debe remitirse o formulario de inscrición adxunto a mtouceda@grupopuma.com
Martín Touceda Gonzalez (Dep. Prescrición Galicia)
Tlf.: 630 030 049 email.:mtouceda@grupopuma.com
descargar formulario de inscrición

máis información

……….

Jornada técnica “Reparación de estructura y rehabilitación ligera”. Grupo Puma

Grupo Puma es una empresa que se dedica a la fabricación de productos y soluciones técnicas para la construcción. Entre todas las soluciones que ofrecen, cuentan con soluciones específicamente dirigidas a la reparación y rehabilitación de edificios.
El objetivo de la jornada es dar a conocer a los técnicos asistentes algunas de las soluciones dirigidas a la reparación y rehabilitación de edificios, que pueden resultar de interés y de aplicación a sus proyectos.

Programa de la jornada
Soluciones constructivas para la reparación y protección del hormigón: (Rehabilitación Estructural)
– Causas habituales de degradación del hormigón.
– Reparación del Hormigón. Métodos.
– Norma UNE EN 1504. Principios básicos y requerimientos.
– Ejemplo de obra: Lonja de Llanes. (Rehabilitación en ambiente marino)

La rehabilitación ligera: hormigones de arcilla expandida:
– Introducción sobre la arcilla expandida.
– La rehabilitación ligera.
– ¿Por qué premezclados? y Gama de premezclados Termolite.
– Hormigón ligero estructural – Hormigón ligero y aislante -Solera ligera.
– Sistema constructivos MorcemLite + Sistema Morcem Cover para rehabilitación.

Ponentes
– Antonia Seguí Prats, Licenciada en C. Químicas. Responsable de Rehabilitación e Impermeabilización de Grupo Puma. Responsable del desarrollo técnico de las soluciones en Reparación, Refuerzo y Protección en Grupo Puma.
– Ignacio Cebrián Sanfeliu, Licenciando en C. Químicas. Responsable Técnico de la Línea Rehabilitación Ligera de Grupo Puma.

Fechas y lugares de celebración
– Vigo, martes 16 de junio, a las 19:00 h
Sala de usos múltiples de la Delegación del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia en Vigo. Doutor Cadavla, nº 5
– Santiago, miércoles 17 de junio, a las 19:00 h