SELECCIÓN DE TECNICO/A EN EFICIENCIA ENERGÉTICA

31 Ago 2016

Damos traslado da información publicada polo Instituto Tecnolóxico  de Galicia dando inicio ao proceso de selección para incorporar a un técnico/a en eficiencia enerxética nas súas instalacións da Coruña.

a 31  de Agosto de 2016

ITG é un do seis Centros Tecnolóxicos Nacionais recoñecidos oficialmente polo Estado en Galicia, e o único que forma parte do consello reitor da Federación Española de Centros Tecnolóxicos (FEDIT). Cunha traxectoria orientada á investigación e prestación de servizos no ambito da enerxía e o medioambiente.

Búscase a un técnico co título de Arquitectura e ofrécese un contrato a determinar en xornada completa.

toda a información, aquí.

Damos traslado de la información publicada por el Instituto Tecnológico  de Galicia dando inicio al proceso de selección para incorporar a un técnico en E.E. en sus instalaciones de A Coruña.

a 31  de Agosto de 2016

ITG es uno de los seis Centros Tecnológicos Nacionales reconocidos oficialmente por el Estado en Galicia, y el único que forma parte del consejo rector de la Federación Española de Centros Tecnológicos (FEDIT). Con una trayectoria orientada a la investigación y prestación de servicios en el ámbito de la energía y el medioambiente.

se busca a un técnico con el título de Arquitectura y se ofrece un contrato a determinar en jornada completa.

toda la información, aquí.