Charlas de presentación da modificación “Guía de tramitación de traballos profesionais” nas delegacións colexiais

13 Dec 2016

Conforme ao indicado na circular 36/2016, un dos puntos a tratar na Xunta Xeral ordinaria prevista para o vindeiro 21 de decembro será o da aprobación da modificación da “Guía de tramitación de traballos profesionais”. Previamente a cargo de arquitectos da Área Técnica do COAG,  están previstas unhas  charlas de presentación, que terán lugar en tódalas Delegacións.

Ditas charlas terán lugar conforme ao seguinte calendario:

• A Coruña: martes, 20 de decembro. A intervención terá lugar como un dos puntos da Xunta de delegación ordinaria convocada para ese día ás 19:30 horas en 1ª convocatoria e as 20:00 horas en 2ª convocatoria.
  • Lugo: xoves 15 de decembro, ás 19:00 horas.
  • Ourense: xoves, 15 de decembro. A intervención terá lugar como un dos puntos da Xunta de delegación ordinaria convocada para ese día, ás 17.30 horas en 1ª convocatoria e as 18:00 horas en 2ª convocatoria, que terá lugar no Centro Cultural Marcos Valcárcel  (Rúa do Progreso, 30 – Ourense)
  • Pontevedra: martes, 20 de decembro ás 19:30 horas.
  • Vigo: mércores 14 de decembro ás 19:00 horas.
  • Santiago: luns 19 de decembro, ás 19:30 horas.
  • Ferrol: venres 16 de decembro, ás 12:30 horas.

As charlas terán lugar nas oficinas das respectivas Delegacións, salvo aqueles casos nos que expresamente se indique outra cousa. A asistencia está aberta a calquera colexiado do COAG, ata completar aforo.

Lémbrase que a documentación relativa á modificación da “Guía de tramitación de traballos profesionais” e dos demáis asuntos a tratar na Xunta Xeral ordinaria a celebrar o vindeiro 21 de decembro está dispoñible no apartado informativo sobre Xuntas Xerais do panel de servizos colexial, no seguinte ENLACE

Conforme a lo indicado en la circular 36/2016, uno de los puntos a tratar en la Junta General ordinaria prevista para el próximo 21 de diciembre sera la aprobación de la modificación de la “Guía de tramitación de trabajos profesionales”. Previamente, a cargo de arquitectos del área Técnica del COAG,  están previstas unas charlas de presentación  que tendrán lugar en todas las Delegaciones.

Dichas charlas tendrán lugar conforme al siguiente calendario:

• A Coruña: lunes, 20 de diciembre. La intervención tendrá lugar como uno de los puntos de la Xunta de delegación común convocada para ese día a las 19:30 horas en 1ª convocatoria y las 20:00 horas en 2ª convocatoria.
  • Lugo: jueves 15 de diciembre, a las 19:00 horas.
  • Ourense: jueves, 15 de diciembre. La intervención tendrá lugar como uno de los puntos de la Xunta de delegación común convocada para ese día, a las 17.30 horas en 1ª convocatoria y las 18:00 horas en 2ª convocatoria, que tendrá lugar en el Centro Cultural Marcos Valcárcel (Rúa del Progreso, 30 – Ourense)
  • Pontevedra: martes, 20 de diciembre a las 19:30 horas.
  • Vigo: miércoles 14 de diciembre a las 19:00 horas.
  • Santiago: lunes 19 de diciembre, a las 19:30 horas.
  • Ferrol: viernes 16 de diciembre, a las 12:30 horas.

Las charlas tendrán lugar en las oficinas de las respectivas delegaciones, salvo aquellos casos en los que expresamente se indique otra cosa. La asistencia está abierta la cualquier colegiado del COAG, hasta completar aforo.

Se recuerda que la documentación relativa a la modificación de la “Guía de tramitación de trabajos profesionales” y de los demás asuntos a tratar en la Junta General ordinaria a celebrar el próximo 21 de diciembre está disponible en el apartado informativo sobre Juntas Generales del panel de servicios colegial, en el siguiente ENLACE