Peche da Delegación de Santiago e da Sede colexial o xoves 29 de maio

Posted by / 28th mayo 2014 / Categories: coag / 0 Comments

Infórmase que o vindeiro xoves 29 de maio, debido á celebración das festas da Ascensión, festivo local na cidade de Santiago de Compostela, permanecerán pechadas as oficinas da Delegación de Santiago e da Sede Colexial.

Cierre de la Delegación de Santiago y de la Sede colegial el jueves 29 de mayo.

Se informa de que el jueves 29 de mayo, debido a la celebración de las Fiestas de la Ascensión, festivo local en la ciudad de Santiago de Compostela, permanecerán cerradas las oficinas de la Delegación de Santiago y la Sede colegial.