Oferta de emprego para a empresa IBERTASA

Posted by / 15th mayo 2015 / Categories: coag / Tags: , , , / 0 Comments

A empresa IBERTASA busca arquitecto ou arquitecto técnico para cubrir posto de taxador externo para valoración de bens inmobles de tipoloxía variada para as provincias de A Coruña e Pontevedra.

La empresa IBERTASA busca arquitecto o arquitecto técnico para cubrir puesto de tasador externo para valoración de bienes inmuebles de tipología variada para las provincias de A Coruña y Pontevedra.

Oferta de Empleo Coruña y Pontevedra