Novas actuacións en defensa da profesión

1 xuñ 2017

Infórmase que se atopa a disposición dos colexiados información sobre as novas actuacións en materia de defensa da profesión:

– Personamento no procedemento ordinario 4008/2017, tramitado no Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, en defensa dos intereses xerais da profesión de arquitecto.

– Alegacións solicitando ao concello de A Guarda a desestimación do recurso interposto polo Colexio de Enxeñeiros de Camiños Canais e Portos impugnando licitación da asistencia técnica urbanística, pola esixencia de ter a titulación de arquitecto

Máis información no seguinte ENLACE.

Se informa que se encuentra a disposición de los colegiados información sobre las nuevas actuaciones en materia de defensa de la profesión:

– Personamiento en el procedimiento ordinario 4008/2017, tramitado en el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, en defensa de los intereses generales de la profesión de arquitecto.
– Alegaciones solicitando al Concello de A Guarda la desestimación del recurso interpuesto por el Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos impugnando licitación de asistencia técnica urbanística por la exigencia de tener la titulación de arquitecto.

Más información en el siguiente ENLACE.