Curso de retoque y montaje fotográfico con Photoshop

13 xuñ 2014

O centro de estudos Atinne ofrece este curso orientado a calquera persoa interesada no retoque e fotomontaxe fotografica, xa sexan principiantes, amateur, estudantes, profesionais ou simplemente interesados.
Adobe Photoshop é o programa mais utilizado por deseñadores gráficos e fotégrafos, tanto profesionais como afeccionados.

Este curso de ten como obxectivo achegar aos alumnos os coñecementos especéficos do programa e da imaxe dixital, a través dunha metodoloxía inminentemente práctica, de modo que se forxe no alumno a experiencia suficiente no fluxo de traballo que deben seguir nas súas futuras creacións de retoque e montaxe dixital, desde a concepción da idea ataa súa reproducción impresa ou optimización para a web. O curso está pensado para xente que se inicia por primeira vez no programa e para aqueles de un nivel medio aínda que tamén pode ser interesante para calquera persoa experimentada, xa que sempre aprendemos algo novo a partir da forma de traballar de cada un.

Datos do evento:
Docente:
Izaskun Mardaras – Diseñadora Gráfica.
Duración:
32 horas.
Datas:
7, 10, 14, 17, 21, 24, 28 y 31 de julio de 2014.
Horario:
Lunes e xoves de 16:00 a 20:00 horas.
Ónde:
Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Prezo:
385 € Precio ordinario
270 € Colegiados COAG
240 € Colegiados COAG con tramo de formación

Máis información e inscrición aquí

CURSO DE RETOQUE Y MONTAJE FOTOGRAFICO CON PHOTOSHOP

El centro de estudios Atinne ofrece este curso orientado a cualquier persona interesada en el retoque y fotomontaje fotográfico, ya sean principiantes, amateur, estudian- tes, profesionales o simplemente interesados.
Adobe Photoshop es el programa más utilizado por diseñadores gráficos y fotógrafos, tanto profesionales como aficionados. Este curso de tiene como objetivo acercar a los alumnos los conocimientos específicos del programa y de la imagen digital, a través de una metodología inminentemente práctica, de modo que se forje en el alumno la experiencia suficiente en el flujo de trabajo que deben seguir en sus futuras creaciones de retoque y montaje digital, desde la concepción de la idea hasta su reproducción impresa u optimización para la web. El curso está pensado para gente que se inicia por primera vez con el programa y para aquellos de un nivel medio aunque también puede ser interesante para cualquier persona experimentada, ya que siempre aprendemos algo nuevo a partir de la forma de trabajar de cada uno.

Datos del evento:
Docente:

Izaskun Mardaras – Diseñadora Gráfica.

Duración:
32 horas.

Fechas:
7, 10, 14, 17, 21, 24, 28 y 31 de julio de 2014.

Horario:
Lunes y jueves de 16:00 a 20:00 horas.

Dónde:
Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).

Precio:
385 € Precio ordinario

270 € Colegiados COAG
240 € Colegiados COAG con tramo de formación

Más información e inscripción aquí