Curso de iniciación a los SIG mediante QGis. Vigo

6 maio 2014

A partires do vindeiro 2 de xuño impartirase na Delegación do Colexio de Arquitectos de Galicia en Vigo un curso de iniciación aos Sistemas de Información Xeográfica co software QGis.

Hoxe en día o manexo dos Sistemas de Información Xeográfica (SIX) resulta imprescindible para os profesionais que queiran adicarse á planeamento urbanístico, análises de mobilidade, localización de usos e actividades, estudio da paisaxe e noutros moitos traballos.

O curso está concibido en pequenos módulos, practicando co programa dende o primeiro día do curso, facendo exercicios reais propios da profesión.

O curso utiliza o programa de software libre xeoespacial QGIS 2.2. Programa moi amigable, con similares prestacións aos programas comerciais SIX, cunha potente comunidade de desarrolladores detrás que garanten unha constante actualización do programa e por suposto sen costos de licencia nin restricións de uso.

DATOS DO CURSO
Docentes: Alfonso Bar Blanco. Biólogo. Socio de ANTEGA. Máster en Procesos Contaminantes e Defensa do Medio Natural/ Patricia Villot Cameselle. Bióloga. Socia de ANTEGA. Postgrado en SIX

Duración: 20 horas
Datas: 2, 3 e 6 de xuño de 2014 en horario de tarde/ 4 de xuño de 2014 en xornada completa
Horario: 2, 3 e 6 de xuño de 16.00 a 20.00 horas/ mércores 4 de xuño de 10.00 a 14.00 horas e de 16.00 a 20.00 horas
Lugar: Delegación do COAG en Vigo (rúa Doctor Cadaval, 5 – Sala Polivalente – 36202. VIGO)

Prezo:
290€ Prezo ordinario
250€ Prezo reducido para Colexiados COAG, autónomos, desempregados e alumnos ETSAC
187.50€ Prezo reducido para Colexiados COAG subscritos ao servizo de formación

Os asistentes deberán traer equipo informático co programa xa instalado (a descarga está dispoñible para Windows, Mac ou Linux) e a súa instalación é sinxela, seguindo soamente os pasos que se indican. Para Windows recomendamos que para iniciación se instale a opción “para usuarios novos”.

Debera cubrirse o número mínimo de asistentes para a realización do curso.

Máis información e inscrición premendo aquí

……….

A partir del próximo 2 de juni0 se impartirá en la Delegación del Colegio de Arquitectos de Vigo un curso de iniciación a los Sistemas de Información Geográfica con el software QGis.

Hoy en día el manejo de los Sistemas de Información Geográfica (SIG) resulta imprescindible para los profesionales que quieran dedicarse al planeamiento urbanístico, análisis de movilidad, localización de usos y actividades, estudio da paisaje y otros muchos trabajos.

El curso utiliza el programa de software libre geoespacial QGIS 2.2. Programa muy amigable, con similares prestaciones a los programas comerciales SIG, con una potente comunidad de desarrolladores detrás que garantizan una constante actualización del programa y por supuesto sin costos de licencia ni restricciones de uso.

DATOS DEL CURSO

Duración: 20 horas
Fechas: 2, 3 e 6 de junio de 2014 en horario de tarde/ 4 de junio de 2014 en jornada completa
Horario: 2, 3 e 6 de junio de 16.00 a 20.00 horas/ miércoles 4 de junio de 10.00 a 14.00 horas e de 16.00 a 20.00 horas
Lugar: Delegación del COAG en Vigo (rúa Doctor Cadaval, 5 – Sala Polivalente – 36202. VIGO)

Precio:
290€ Precio ordinario
250€ Precio reducido para Colegiados COAG, autónomos, desempleados y alumnos ETSAC
187.50€ Precio reducido para Colegiados COAG suscritos al servicio de formación

Los asistentes deberán traer equipo informático con el programa ya instalado (la descarga está disponible para Windows, Mac o Linux) y su instalación es sencilla, sólo hay que seguir los pasos que se indican. Para Windows recomendamos que para iniciación se instale la opción “para usuarios nuevos”.

Se deberá cubrir el mínimo número de asistentes para la realización del curso.

Más información e inscripción pulsando aquí