Curso de Infografía 3D con Artlantis Studio

Posted by / 13th Junio 2014 / Categories: coag, Cursos, Formación, Sin categoría / 0 Comments

Curso orientado a estudantes de arquitectura, arquitectos, deseñadores, enxeñeiros e público en xeral interesados no modelado dixital do campo da arquitectura e o deseño.

Artlantis Studio é un programa deseñado para crear renders de alta calidade dos seus arquivos 3D, fornecéndolle vistas completas e realistas das súas escenas, obxectos e panoramas VR así como percorridos virtuais cunha calidade profesional. O obxectivo do curso é coñecer a interface do programa, entender a súa lóxica e a súa integración ás outras aplicacións e aproveitar ao máximo as ferramentas.

Datos do evento:
Docente: Jesús Somoza.
Duración: 12 horas.
Datas: 17, 18 e 19 de xuño de 2014.
Horario: de 18:00 a 20:00 horas.
Onde: Atinne (C/ Anxo Rebollo 56-58 baixo, 15002, A Coruña).

Prezo:
150 € Prezo ordinario
100 € Colexiados COAG
85 € Colexiados COAG con tramo de formación

Máis información e inscrición aquí:

Curso de Infografía de 3D con Artlantis Studio

Curso orientado a estudiantes de arquitectura, arquitectos, diseñadores, ingenieros y público en general interesados en el modelado digital del campo de la arquitectura y el diseño.
Artlantis Studio es un programa diseñado para crear renders de alta calidad de sus archivos 3D, suministrándole vistas completas y realistas de sus escenas, objetos y panoramas VR así como recorridos virtuales con una calidad profesional. El objetivo del curso es conocer la interface del programa, entender su lógica y su integración a las otras aplicaciones y aprovechar al máximo las herramientas.

Datos del evento:
Docente: Jesús Somoza.
Duración: 12 horas.
Fechas: 17, 18 y 19 de junio de 2014.
Horario: de 18:00 a 20:00 horas.
Dónde: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).

Precio:
150 € Precio ordinario
100 € Colegiados COAG
85 € Colegiados COAG con tramo de formación

Más información e inscripción aquí: