Conferencia “A Resiliencia Urbana como Estratexia de Crecemento e Recuperación”

20 Dec 2015

O vindeiro martes día 22 de decembro terá lugar na Sala de Arquitectura da Delegación da Coruña do COAG a conferencia baixo o título “A Resiliencia Urbana como Estratexia de Crecemento e Recuperación“, a cargo do arquitecto Maíta Fernández-Armesto, Coordinadora do Programa de Cidades Resilientes de ONU Hábitat en España.
O acto está organizado polo Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia en colaboración co Ilustre Colexio Oficial de Enxeñeiros Industriais de Galicia.

Data: Martes, 22 de decembro de 2015.
Hora: 20.00 h
Lugar: Sala de Arquitectura da Delegación da Coruña do COAG.
Federico tapia, nº 62.

ver cartel da conferencia

……….

El próximo martes día 22 de diciembre tendrá lugar en la Sala de Arquitectura de la Delegación de A Coruña del COAG la conferencia bajo el título “La Resiliencia Urbana como Estrategia de Crecimiento y Recuperación”, a cargo de la arquitecto Maíta Fernández-Armesto, Coordinadora del Programa de Ciudades Resilientes de ONU Hábitat en España.
El acto está organizado por el Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia en colaboración con el Ilustre Colegio Oficial de Ingenieros Industriales de Galicia.

Fecha: Martes, 22 de diciembre de 2015.
Hora: 20.00 h
Lugar: Sala de Arquitectura de la Delegación de A Coruña del COAG.
Federico tapia, nº 62.

ver cartel de la conferencia