Colexiación 2016 – ÚLTIMO DÍA de desconto

Posted by / 30th noviembre 2015 / Categories: coag / 0 Comments

Recordámosche que hoxe finaliza o prazo para renovar a túa colexiación con desconto do 4% por pronto pago.

O 31 de decembro de 2015 finaliza o prazo de configuración voluntaria da colexiación, sendo este o último período no que podes optar por aprazar o pago da mesma.

Finalizado o período de configuración voluntaria na data indicada, para todos aqueles colexiados que non configuren a súa colexiación, o colexio procederá a renovala cos mesmos servizos que tiña subscritos o ano anterior, pero sen incluír ningún tipo de desconto por pronto pago, nin opción de aprazamento.

CONFIGURACIÓN ONLINE
……….
Te recordamos que hoy finaliza el plazo para renovar tu colegiación con descuento del 4% por pronto pago.

El 31 de diciembre de 2015 finaliza el plazo de configuración voluntaria de la colegiación, siendo este el último periodo en el que puedes optar por aplazar el pago de la misma.

Finalizado el período de configuración voluntaria en la fecha indicada, para todos aquellos colegiados que no hayan configurado su colegiación, el colegio procederá a renovarla con los mismos servicios que tenia subscritos el año anterior, pero sin incluir ningún tipo de descuento por pronto pago, ni opción de aplazamiento.

CONFIGURACIÓN ONLINE