Atinne. Curso intensivo de infografia 3d con VRAY para SKETCHUP

6 Nov 2015

V-Ray é un potente software de renderizado de moi alta calidade e imaxes fotorrealistas para crear escenas finais (interiores e exteriores) chegando a calidades altamente profesionais.
O obxectivo do curso consiste en coñecer a interfaz do programa, configuracións e axustes principais; creación de escenas, aplicación, edición e creación de materiais e todo o referente a iluminación, tomando como basee exercicios prácticos que afiancen os coñecementos explicados.
O curso está pensado para empezar desde cero co plugin V-Ray para SketchUp aínda que é necesario coñecer os aspectos básicos e funcionamento de Trimble SketchUp para poder realizar o curso.

Datos do curso:
Docente: Hugo Barcia
Duración: 16 horas.
Datas: 23, 24, 25 e 26 de Novembro de 2015.
Horario: luns, martes, mércores e xoves de 16:00 a 20:00 horas
Onde: Atinne (C/ Anxo Rebollo 56-58 baixo. 15002 – A Coruña).
Prezo:
150 € Prezo ordinario
120 € Colexiados COAG
100 € Colexiados COAG subscritos ao servizo de formación

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

Atinne: Curso intensivo de infografia 3d con VRAY para SKETCHUP

V-Ray es un potente software de renderizado de muy alta calidad e imágenes fotorrealistas para crear escenas finales (interiores y exteriores) llegando a calidades altamente profesionales.
El objetivo del curso consiste en conocer la interfaz del programa, configuraciones y ajustes principales; creación de escenas, aplicación, edición y creación de materiales y todo lo referente a iluminación, tomando como base ejercicios prácticos que afiancen los conocimientos explicados.
El curso está pensado para empezar desde cero con el plugin V-Ray para SketchUp aunque es necesario conocer los aspectos básicos y funcionamiento de Trimble SketchUp para poder realizar el curso.

Datos del curso:
Docente: Hugo Barcia
Duración: 16 horas.
Fechas: 23, 24, 25 y 26 de Noviembre de 2015.
Horario: lunes, martes, miércoles y jueves de 16:00 a 20:00 horas
Dónde: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Precio:
150 € Precio ordinario