48 horas pola arquitectura

8 maio 2014

13 e 14 de maio de 2014/ Campaña de visibilidade da arquitectura española do século 21, o século da LOE.

Trátase dunha acción de visibilidade que se propón de xeito conxunto en todos os Colexios onde o obxectivo é recompilar imaxes fotográficas da arquitectura dos últimos 14 anos e amosar un panorama de logros e resultados do traballo dos arquitectos actuando no actual marco regulador.

Máis información na páxina web do Consejo Superior de Colegios de Arquitectos de España

PRESENTACIÓN DAS IMAXES

……….

48 horas por la arquitectura

Se trata de una acción de visibilidad que se propone de forma conjunta en todos los Colegios donde el objetivo es recopilar imágenes fotográficas de la arquitectura de los últimos 14 años y mostrar un panorama de los logros y resultados del trabajo de los arquitectos actuando en el actual marco regulador.

Más información en la página web del Consejo Superior de Colegios de Arquitectos de España

PRESENTACIÓN DE LAS IMÁGENES