Aprobación da Carta de Servizos colexiais

Posted by / 21st Abril 2014 / Categories: Circulares / Tags: , , / 0 Comments

A Xunta de Goberno, na súa sesión 5/2014 de 19 de marzo, aprobou o documento que recolle a carta de servizos colexiais, que enumera, define e fixa prezos de todos os servizos que presta o COAG a colexiados e todo tipo de usuarios e entidades. Máis información premendo no título.

……….

Aprobación de la Carta de Servicios colegiales

La Junta de Gobierno, en su sesión 5/2014 de 19 de marzo, aprobó el documento que recoge la carta de servicios colegiales, que enumera, define y fija los precios de todos los servicios que presta el COAG a colegiados y a todo tipo de usuarios y entidades. Más información pulsando en el título.