Emprego

Publicación de ofertas de emprego

Galego

Para solicitar a publicación de ofertas de emprego para arquitectos na páxina web do COAG, deberá cubrirse e enviarse o formulario que figura no seguinte enlace:

Solicitude de publicación de oferta de emprego.

Castellano

Para solicitar la publicación de ofertas de empleo para arquitectos en la página web del COAG, deberá cubrirse y enviarse el formulario que figura en el siguiente enlace:

Solicitud de publicación de oferta de empleo.


Consulta de ofertas de emprego

Esta sección inclúe a posibilidade de realizar consultas de ofertas de emprego e bolsas de traballo específicas por ámbito de actividade, así como información sobre enlaces a outras páxinas web nas que se pode realizar búsquedas de ofertas de emprego, tanto a nivel nacional como internacional.

Consulta as ofertas de emprego do COAG

Tamén hai múltiples páxinas web nas que se pode realizar unha busca máis ampla de ofertas de emprego para postos relacionados co ámbito da arquitectura, a nivel nacional e internacional. A continuación relaciónanse as máis destacadas nas que se poden realizar buscas específicas por localidade ou tipo de posto.

Esta sección incluye la posibilidad de realizar consultas de ofertas de empleo y bolsas de trabajo específicas por ámbito de actividad, así como infomación sobre enlaces a otras páginas web en las que se puede realizar búsquedas de ofertas de empleo, tanto a nivel nacional como internacional.

Consulta las ofertas de empleo del COAG

También hay múltiples páginas web en las que se puede realizar una búsqueda más amplia de ofertas de empleo para puestos relacionados con el ámbito de la arquitectura, a nivel nacional e internacional. A continuación se relacionan las más destacadas en las que se pueden realizar búsquedas específicas por localidad o tipo de puesto.

Metabuscadores de emprego:

Estas páxinas permiten realizar búsquedas en múltiples portais de emprego a través dun motor de búsqueda que facilita aos usuarios a localización de ofertas de emprego dispoñibles en diferentes páxinas de internet e xeradas por redes de emprego, axencias e sitios de recrutamento especializado, empresas, etc.:

Metabuscadores de empleo:

Estas páginas permiten realizar búsquedas en múltiples portales de empleo a través de un motor de búsqueda que facilita a los usuarios la localización de ofertas de empleo disponibles en diferentes páginas de internet y generadas por redes de empleo, agencias y sitios de reclutamiento especializado, empresas, etc.: