Día Internacional do Patrimonio Mundial | Paseo guiado en Ferrol

Posted by / 8 noviembre 2018 / Categories: Axenda, Delegación Ferrol / 4 Comments

O día 16 de novembro celébrase o Día Internacional do Patrimonio Mundial, e a “Asociación para a defensa do Patrimonio Cultural Galego” (APATRIGAL) vai levar a cabo un evento en Ferrol, en colaboración coa delegación ferrolá do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia.

Será un paseo guiado polos barrios da Magdalena e Canido, para que nos expliquen dous elementos urbanos que son patrimonio cultural, en distinto ámbito e en distinta época:

– O MODERNISMO, a arquitectura modernista
– AS MENINAS, como recurso pictórico innovador para recuperar un barrio

A actividade celebrarase o sábado 17, a partires das 11:30 horas, e aínda que é gratuita, hai que se inscribir enviando un correo a: apatrigal@gmail.com

A duración estimada é de dúas horas.

Día Internacional del Patrimonio Mundial | Paseo guiado en Ferrol

El día 16 de noviembre se celebrará el Día Internacional del Patrimonio Mundial, y la “Asociación para la defensa del Patrimonio Cultural Gallego” (APATRIGAL) va a llevar a cabo un evento en Ferrol, en colaboración con la delegación ferrolana del Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia.

Será un paseo guiado por los barrio de la Magdalena y Canido, para que nos expliquen dos elementos urbanos que son patrimonio cultural, en distinto ámbito y en distinta época:

– EL MODERNISMO, la arquitectura modernista.
– LAS MENINAS, como recurso pictórico innovador para recuperar un barrio

La actividad se celebrará el sábado 17, a partir de las 11:30 horas, y aunque es gratuita, hay que inscribirse enviando un correo a: apatrigal@gmail.com.

La duración estimada es de dos horas.

• Carmen Prieto Bolaños yJosefa Diaz Dopico dice:

Quisiera participar en la visita,un saludo.

• Secretaría colexial dice:

Estimada Sra:

Como indica en la noticia, para poder participar en la visita, debe enviar un correo electrónico con sus datos a la dirección que se indica.

Atentamente,

Secretaría colegial

• Carmen Prieto Bolaños yJosefa Diaz Dopico dice:

Para mi,esta visita sería muy interesante,gracias anticipadas.

• Un cartel muy bien expresado ,arquitectura y arte ,y la Menina muy creativa ,original y llena de luz.
    Enhorabuena por el proyecto.
    Un cordial saludo
    Novais