Axenda semanal Mesas Redondas Plan de Dinamización Áreas Rexurbe

25 Set 2019

No marco do convenio subscrito entre IGVS, COAG e a USC para a elaboración do plan de dinamización das áreas Rexurbe, o COAG celebrará nas próximas semanas un ciclo de mesas redondas que teñen por obxecto expor e analizar diferentes aspectos relacionados con actuacións de renovación urbana e rexeneración urbanística.

Nesta semana terán lugar as seguintes xornadas:

• Xoves, 26 de setembro, 16:00 h. Delegación de Vigo do COAG: “Edificación ex novo vs, rehabilitación. Integración de novas arquitecturas en barrios históricos”
    • Ponente Experto: Manuel Chain Pérez. Arquitecto.
    • Participantes:
      Rosa Mouriño Pérez. Arquitecta.
      Rosa Soñora Luna. Arquitecta.
      María Masaguer Otero. Historiadora.
      Javier Franco Rabuñal. Arquitecto.
    • Moderador: Manuel M. Carazo. Presidente da delegación de Vigo do COAG.
    • Secretaria da mesa: Elvira Carregado. Secretaria da Xunta de Goberno do COAG.
  • Sábado, 28 de setembro, 10:00 h. Delegación de Santiago do COAG: “Intervencións culturais e artísticas, integración do Camiño de Santiago”.
    • Ponente Experto: Fernando Agrasar. Arquitecto, Director da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Coruña.
    • Participantes:
      María Llamazares García. Arquitecta. S. Protección e Fomento. D.X. Patrimonio Cultural. Xunta de Galicia.
      José Valladares. Arquitecto. Autores de intervencións integradas en Áreas de Rehabilitación.
      Luis Gil Pita. Arquitecto. Autores de intervencións integradas en Áreas de Rehabilitación.
      Paco Gallego. Licenciado en Filoloxía Galega e Portuguesa. Coautor do Documental “Estruturas._Pel_contra_ pel”. Comunicador de cultura arquitectónica.
    • Moderador: Ángel Cid. Presidente da Delegación de Santiago do COAG.
    • Secretaria da mesa:Beatriz Hermida. Arquitecta.
  • Sábado, 28 de setembro, 10:00 h. Delegación de Lugo do COAG: “Intervención no espazo público e o uso de espazos abandonados como elementos de dinamización urbana”.
    • Ponente Experto: Gonzalo Alonso. Arquitecto.
    • Participantes:
      Antonio De Vega Rodríguez. Arquitecto.
      José Ángel Carreira Montes. Arquitecto .
      Ramón Cabarcos Rodríquez. Arquitecto.
      Luis Latorre Real. Presidente de Lugo Monumental.
      Isabel Lozano Verdes. Presidenta da Asociación de Empresarios de la Tinería.
    • Moderadora: Carmen Figueiras Lorenzo. Presidenta da Delegación de Lugo do COAG.
    • Secretario da mesa: Ramón Montero Cereijo. Vocal da Xunta de Goberno do COAG.

Acceso libre. Non se require inscrición previa.

Agenda semanal Mesas Redondas Plan de Dinamización Áreas Rexurbe

En el marco del convenio suscrito entre IGVS, COAG y la USC para la elaboración del plan de dinamización de las áreas Rexurbe, el COAG celebrará en las próximas semanas un ciclo de mesas redondas que tienen por objeto exponer y analizar diferentes aspectos relacionados con actuaciones de renovación urbana y regeneración urbanística.

En esta semana tendrán lugar las siguientes jornadas:

• Jueves, 26 de septiembre, 16:00 h. Delegación de Vigo del COAG: “Edificación ex nuevo vs, rehabilitación. Integración de nuevas arquitecturas en barrios históricos”.
    • Ponente Experto: Manuel Chain Pérez. Arquitecto.
    • Participantes:
      Rosa Mouriño Pérez. Arquitecta.
      Rosa Soñora Luna. Arquitecta.
      María Masaguer Otero. Historiadora.
      Javier Franco Rabuñal. Arquitecto.
    • Moderador: Manuel M. Carazo. Presidente de la delegación de Vigo del COAG.
    • Secretaria de la mesa: Elvira Carregado. Secretaria de la Junta de Gobierno del COAG.
  • Sábado, 28 de septiembre, 10:00 h. Delegación de Santiago del COAG: “Intervenciones culturales y artísticas, integración del Camino de Santiago”.
    • Ponente Experto: Fernando Agrasar. Arquitecto, Director de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de A Coruña.
    • Participantes:
      María Llamazares García. Arquitecta. S. Protección y Fomento. D.X. Patrimonio Cultural. Xunta de Galicia.
      José Valladares. Arquitecto. Autores de intervenciones integradas en Áreas de Rehabilitación.
      Luis Gil Pita. Arquitecto. Autores de intervenciones integradas en Áreas de Rehabilitación.
      Paco Gallego. Licenciado en Filología Gallega y Portuguesa. Coautor del Documental “ Estruturas. Pel_contra_pel”. Comunicador de cultura arquitectónica.
    • Moderador: Ángel Cid. Presidente de la Delegación de Santiago del COAG.
    • Secretaria de la mesa:Beatriz Hermida. Arquitecta.
  • Sábado, 28 de septiembre, 10:00 h. Delegación de Lugo del COAG: “Intervención en el espacio público y el uso de espacios abandonados como elementos de dinamización urbana”.
    • Ponente Experto: Gonzalo Alonso. Arquitecto.
    • Participantes:
      Antonio De Vega Rodríguez. Arquitecto.
      José Ángel Carreira Montes. Arquitecto .
      Ramón Cabarcos Rodríquez. Arquitecto.
      Luis Latorre Real. Presidente de Lugo Monumental.
      Isabel Lozano Verdes. Presidenta de la Asociación de Empresarios de la Tinería.
    • Moderadora: Carmen Figueiras Lorenzo. Presidenta de la Delegación de Lugo del COAG
    • Secretario de la mesa: Ramón Montero Cereijo. Vocal de la Junta de Gobierno del COAG

Acceso libre. No se requiere inscripción previa.