Aprobación das tarifas para a prestación de servizos publicitarios

Posted by / 11th marzo 2015 / Categories: Axenda, coag / Tags: , , / 0 Comments

A Xunta de Goberno do COAG, na súa sesión 2/2015 celebrada en Santiago de Compostela o 12 de febreiro, aprobou a proposta de Tarifas de prestación de servizos a empresas e particulares para a difusión de publicidade entre os colexiados. O documento que recolle as tarifas aprobadas pódese consultar no seguinte ENLACE.

……….

La Xunta de Goberno del COAG, en su sesión 2/2015 celebrada en Santiago de Compostela el 12 de febrero, aprobó la propuesta de Tarifas de prestación de servicios a empresas y particulares para la difusión de publicidad entre los colegiados. El documento que recoge las tarifas aprobadas se puede consultar en el siguiente ENLACE.