Arquivo para Febrero 2nd, 2017

Planeamento urbanístico Xaneiro 2017

Posted by / 2nd Febrero 2017 / Categories: Urbanismo / Tags: , , / 0 Comments

Planeamento urbanístico publicado en Xaneiro de 2017 no Diario Oficial de Galicia, DOG e nos Boletins Oficiais de A Coruña, Lugo, Ourense e Pontevedra, incluíndo os Plans con trámite de Avaliación Ambiental Estratéxica aberta, publicados na web da Xunta de Galicia.

Planeamento_XANEIRO_2017

…….. Continuar lendo →

Oferta de emprego

Posted by / 2nd Febrero 2017 / Categories: coag, Emprego / Tags: / 0 Comments

(Data de publicación: 02 de febreiro de 2017)

COVIASTEC, S.L, empresa construtora (situada en Ourense e Santiago de Compostela) necesita incorporar profesional para Santiago de Compostela co seguinte perfil: experiencia en licitación de obra pública (sobres B e C).

Contrato laboral: condicións a convir segundo experiencia e titulación.

Os interesados poden enviar o seu curriculum para concertar entrevista ao correo electrónico  coviastec@coviastec.com

COVIASTEC, S.L, empresa constructora (ubicada en Ourense y Santiago de Compostela) necesita incorporar profesional para Santiago de Compostela con el siguiente perfil: experiencia en licitación de obra pública (sobres B y C).

Contrato laboral: condiciones a convenir según experiencia y titulación.

Los interesados pueden enviar su curriculum para concertar entrevista al correo electrónico  coviastec@coviastec.com

Oferta de emprego

Posted by / 2nd Febrero 2017 / Categories: coag, Emprego / Tags: / 0 Comments

(data de publicación 03/03/2017)