Arquivo para Enero 1st, 2017

Bolsa de traballo para a selección de 1 arquitecto/a para realizar a Certificación de Eficiencia Enerxética do edificio da delegación en Vigo do COAG

Posted by / 1st Enero 2017 / Categories: Sin categoría / 0 Comments

O COAG convoca unha bolsa de traballo para seleccionar por sorteo a 1 colexiado/a que se encargará de realizar o Certificado de Eficiencia Enerxética (CEE) do edificio da delegación en Vigo do COAG.

Conforme ao procedemento colexial establecido para estes casos, o colexiado/a será designado por sorteo entre os que dentro do prazo establecido manifesten expresamente o seu interese en concurrir a esta convocatoria. Como consecuencia do sorteo establecerase unha orde de prelación para a xestión do encargo.

O prazo límite de inscrición remata ás 23:59 horas do vindeiro luns 6 de marzo.

Continuar lendo →

OFERTA DE EMPREGO

Posted by / 1st Enero 2017 / Categories: coag, Emprego / Tags: / 0 Comments

(data de publicación: 06/02/2017)

SERVITALENT, selecciona a un profesional responsable para empresa con actividade nacional e internacional á produción propia e montaxe de mobles, para a coordinación en obra.

Imprescindible:
– Experiencia en xestión e planificación de obra de 4-6 anos
– Moi valorable experiencia en empresas de mobiliario e sector da madeira.

Data límite de presentación de C.V. até o 28 de Febreiro

Continuar lendo →