Arquivo para Octubre 28th, 2016

ARA. Informática para profesionáis da arquitectura

Posted by / 28th Octubre 2016 / Categories: Uncategorised / 0 Comments

Aprende a utilizar e sácalle o máximo rendemento profesional ós programas de procesador de texto, base de datos, follas de cálculo e presentacións gráficas. Tamén coñecer, navegar e buscar información en internet, así como utilizar e aproveitar as vantaxes que nos ofrece o correo electrónico e as redes internas da empresa.

logo-ara4-e1431552668634

Continuar lendo →

ARA. Sistemas de Información Xeográfica con QuantumSIG ou “Q-SIG” para arquitectos

Posted by / 28th Octubre 2016 / Categories: Uncategorised / 0 Comments

Curso práctico de Sistemas de Información Xeográfica con QuantumSIG ou “Q-SIG” para arquitectos.

En colaboración coa empresa pontevedresa Ara Formación preséntase este curso de formación dirixido a arquitectos e profesionais do sector da construción para este mes de Novembro de 2016.

logo-ara4-e1431552668634

Continuar lendo →

Concello de Val do Dubra: anuncio de convocatoria do procedemento para a adxudicación do contrato do servizo de asesoramento técnico urbanístico

Posted by / 28th Octubre 2016 / Categories: Uncategorised / 0 Comments

No BOP de A Coruña do 27 de outubro (número 204) inclúese un anuncio do Concello de Val do Dubra realizando a convocatoria do procedemento negociado con publicidade e tramitación ordinaria, para a adxudicación do contrato do servizo de asesoramento técnico urbanístico do Concello de Val do Dubra.