Arquivo para Abril 26th, 2016

Instituto de Práctica Empresarial. Finanzas para non finacieiros

Posted by / 26th Abril 2016 / Categories: Uncategorised / 0 Comments

Co programa de Finanzas para non financeiros, un clásico impartido desde 1994 pola Cátedra Inmobiliaria de IPE, entre todos aqueles que sen formación financeira, económica ou contable, necesitan dominar as seguintes materias, tanto para a xestión económica persoal, do estudo de arquitectura, o seu despacho, negocio ou empresa, de tal forma que distinga claramente entre:
– Investimentos/financiamentos
– Vendas/gastos
– Cobros
interrelacionando os 3 documentos e visualizando como afectan decisións cotiás ao seu equilibrio ou desaxuste. Continuar lendo →