Arquivo para Julio 8th, 2014

Oferta de emprego para a empresa AECOM.

Posted by / 8th Julio 2014 / Categories: Emprego / Tags: , , , / 0 Comments

img-dest-emprego2

O grupo Norconsulting, consultora de recursos humanos está realizando un proceso de selección de Arquitecto para a empresa AECOM para proxecto nas estacións do Metro de Jeddah en Arabia Saudí. A oferta remítese en inglés e, dado que se esixe fluidez neste idioma aos candidatos, non ten sido traducida. Continuar lendo para acceder aos detalles da oferta.

Continuar lendo →

Actualización dos comentarios oficiais do DB-SI e DB-SUA do CTE

Posted by / 8th Julio 2014 / Categories: Sin categoría / 0 Comments

Recentemente, o Ministerio de Fomento publicou na páxina oficial do CTE unha nova versión dos Documentos Básicos de Seguridade fronte a Incendios (DB-SI) e de Seguridade de Utilización e Accesibilidade (DB-SUA)  nos que se actualizaron os comentarios que pretenden aclarar os criterios interpretativos do texto normativo. Enlace á páxina de descarga dos DBs.

Continuar lendo →