Arquivo para Junio 6th, 2014

Vivienda unifamiliar. Cangas

Griselda Hernández Nores

“Queremos que nos fagas a nosa casa”
E tras oír estas palabras máxicas, mans á obra.
Datos de partida: primeira vivenda, parella nova con dous nenos pequenos, el traballa fóra de casa todo o día, ela é profesora e polas tardes traballa na casa preparando as clases do día seguinte. Continuar lendo →

Xornadas Emprega Verde. Creación de empresas para emprendedores de la arquitectura verde

Posted by / 6th Junio 2014 / Categories: coag, Cursos, Formación / 0 Comments

Por medio desta acción formativa presencial preténdese achegar as ferramentas e coñecementos necesarios para a posta en marcha dunha empresa, nos seus diversos modelos e formas dentro do sector da arquitectura.
– Tipo actividade: Formación presencial
– Datas: 24/06/2014 – 27/06/2014
– Lugar: Vigo – Edificio Cambón. Rúa Palma 4

Continuar lendo →

Un cubo que funcione. A arquitectura de Alejandro de la Sota. Taller de arquitectura Centro Galego de Arte Contemporánea

Posted by / 6th Junio 2014 / Categories: coag, Cultura / 0 Comments

Até o vindeiro 15 de xuño, o CGAC acolle a exposición 100 anos con  Alejandro de la Sota, na que se reflexiona sobre a figura, a obra e a  actualidade do legado deste mestre da arquitectura contemporánea española. Como complemento á exposición, o CGAC organiza un taller co obxectivo de achegar os participantes ao mundo da arquitectura e, máis concretamente, á obra do arquitecto galego a partir dunha das súas obras máis coñecidas, o Goberno Civil de Tarragona.

Continuar lendo →

Ofertas de traballo en Dubai

Posted by / 6th Junio 2014 / Categories: Sin categoría / 0 Comments
Infórmase a continuación de dúas ofertas de traballo recibidas que ofrecen dous postos de traballo para arquitectos en Dubai. As ofertas chegaron en inglés e dado que o coñecemento deste idioma é un requisito imprescindible dos candidatos, as ofertas non foron traducidas.